isZkandar


Welcome



Cak2!!, Welcome to IT blog blog. Thanks for visited my blog hope you guys like it. TAKE NOTE!!! PLEASE USE CTRL + C TO COPY

SEDANG MEMBULATKAN MATA

Board


Anything


facebook.com/iskandar98
Singingsong

Put your song here. Width 240px only.
>>OLDERPOST<< | >>NEWERPOST<<

info- hantar sms percuma menggunakan apps fb
Thursday 24 June 2010 | | Written by : irfan.



Sebelum ini aku ada buat 2 entri berkenaan dengan sms percuma iaitu dengan menggunakan laman web dan juga program aku sendiri. Kini aku nak kongsikan satu lagi cara untuk menghantar sms percuma dengan menggunakan aplikasi darifacebook. Aplikasi ini iaitu dari Dodotext membolehkan anda menghantar sms secara percuma hampir ke 200 buah negara termasuk Malaysia.

Ikuti Langkah Di Bawah :

1.) Login masuk pada akaun
Facebook anda

2.) Pergi pada halaman
http://www.dodotext.com/


3.) Klik pada butang Allow


4.) Seterusnya klik Add to Profile


5.) Untuk terus menggunakan sms percuma anda boleh pilih pada negaraMalaysia dan masukkan sahaja nombor telefon bimbit yang hendak anda sms. Kemudian taip mesej anda dan tekan butang Send SMS. Limit mesej diberikan hanya cukup untuk 100 patah perkataan sahaja.


Kotak mesej akan kuar jika mesej anda sudah dihantar pada nombor yang dikendaki.

6.) Untuk simpan segala mesej yang telah dihantar, anda harus menekan butangAdd untuk meletakkan aplikasi sms percuma ini pada profile anda. Mesej tersebut tidak dapat dilihat oleh rakan2 anda, hanya anda seorang yang dapat melihatnya.

Semua mesej yang diterima akan didahulukan dengan nama anda dari facebookdan seterusnya mesej anda. Diakhirnya pula akan diletakkan iklan bagi mempromosikan lamannya.

Berikut Adalah Entri Berkaitan Dengan Sms Percuma :

http://www.cybernetic88.com/2010/01/sms-spammer-program-edition-v1-release.html

http://www.cybernetic88.com/2010/01/foreversms-hantar-sms-percuma-melalui.html

Nota :
Kalau kotak teks xmuncul dengan elok, korang tekan butang tab pada papan kekunci untuk langkah kebawah. Dapat mesej awek selalu. Save bajet. haha (kedekut) ;P

THANKS YOU CYBERNETIC88.COM